ماجراهای دانشگاه ما

با عذرخواهی از دوستانی که در متن ماجراها قرار می گیرند....

ماجراهای دانشگاه ما

با عذرخواهی از دوستانی که در متن ماجراها قرار می گیرند....

عاشق آواره

شب نمناک خیابون یادمه

         زیر بارون خنده هامون یادمه

                            خونه گرم دلامون یادمه

                                  من هنوزم با تو ام مثل قدیم

                                          مثل اون روزا که پرسه می زدیم

خنده تو تا همیشه با منه

    داره به جون من آتیش می زنه

              دل من تو تنهایی جون می کنه

                               من هنوزم با تو ام مثل قدیم

                                         مثل اون روزا که پرسه می زدیم

در کنار عکس تو دق می کنم

      شبا تو تنهایی هق هق می کنم

                 می رمو یه گوشه ای کز می کنم

                                  من هنوزم با تو ام مثل قدیم

                                         مثل اون روزا که پرسه می زدیم

                                         مثل اون روزا که پرسه می زدیم

                                         مثل اون روزا که ...

به دلیل نبودن مطلب در مورد دانشگاه تصمیم گرفتم چندتا شعر براتون بنویسم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد